Når læring bliver til forretningsværdi
Se hvordan organisationer på tværs af brancher bruger GoLearn som deres læringspartner til at styrke forretningskritiske kompetencer, skabe adfærdsændring og drive reel forretningsværdi.
Uforsk andre kunders oplevelser og erfaringer
CASE Domea sørger for høj trivsel på arbejdspladsen med GoLearn's e-læring
Domea købte adgang til en bred række af kursusområder, der kunne afdække mange faggruppers kompetenceønsker. Her så man en klar fordel i, at kunne udbyde læring der fagligt favner bredt, samtidigt med at man fik en løsning der gav meget fleksibilitet i hverdagen, da medarbejderne ikke skulle sendes afsted på fysiske kurser.
CASE Jyske Bank har klædt hele organisationen på til Microsoft Copilot med GoLearn
Da Jyske Bank i starten af 2025 udrullede Copilot-licenser til alle medarbejdere i koncernen, stod det hurtigt klart, at det ikke blot handlede om teknik og IT. Introduktionen af Generativ AI udfordrede velkendte arbejdsgange, vaner og processer – og krævede derfor også en kulturel forandring.
CASE Elgiganten har sikret en stærkere feedbackkultur med GoLearn
Elgiganten er en af Danmarks største retailkæder og har over 2000 ansatte med lokationer i hele Danmark. De ser uddannelse og udvikling af medarbejdere som en grundværdi, der i sidste ende hjælper med at understøtte forretningen.
CASE intomedia har med GoLearn fået en professionel sparringspartner
intomedia er Danmarks største konsulenthus med speciale i mediebranchen, og har altid haft et stort fokus på at udvikle deres medarbejdere fagligt. De tror på, at medarbejderudvikling er en proces, der er vigtig at vedligeholde og styrke løbende.
CASE Vingmed har fået en stærkere og mere fleksibel kompetenceudviklingspakke med GoLearn
Vingmed, der med deres 47 ansatte leverer avanceret medicoteknisk udstyr og engangsartikler til danske sygehuse, har et stort fokus på uddannelse. Det er nemlig en væsentlig del af deres strategi at løfte kompetencerne i hele virksomheden.
CASE Velliv opkvalificerer deres 700 medarbejdere med GoLearn's e-læring
Da Velliv ønskede at opgradere samtlige medarbejders kompetencer i Microsoft Office 365, ønskede de en løsning, der var nem at rulle ud og som ville give varig værdi. Derudover, ønskede de en løsning, der passede til de forskellige niveauer, som medarbejdernes kompetencer spændte.
CASE GoLearn medvirkede til, at medarbejdere i Røde Kors kunne arbejde digitalt under COVID-19
Hos Røde Kors, der er verdens største humanitære organisation, er mødekulturen (som i mange andre virksomheder) under forandring på deres landskontor i København med 300 ansatte.
Er din organisation klar til læring, der giver resultater?
Som din læringspartner er vi klar til at hjælpe din organisation med at overholde reglerne og forblive konkurrencedygtig. Book en demo, bed om et tilbud eller arranger et gratis møde - og lad os gøre læring til en strategisk fordel.