Vi er Golearn.dk

Erhvervslivets nye efteruddannelsesplatform

Hvad er GoLearn?

GoLearn gør det nemt for iværksættere og markedsføringsansvarlige at blive ekspert i digital markedsføring og holde sig opdateret med den seneste viden.

Med online kurser slipper du for spildtid og transport. Få i stedet din nye viden derhjemme, på kontoret eller i toget. Du kan nøjes med at se præcis de dele af kurset, der er relevante for netop dig og din virksomhed. Det sikrer dig mere og bedre læring. Nå ja, så er det samtidig langt billigere end fysiske kurser (et abonnement med adgang til alle kurser koster fra kun 299,- + moms pr. måned).

Uanset om du vil lære at få succes med Facebook-annoncering, øge konverteringsraten på din hjemmeside eller stræber efter bedre placeringer i Google, har vi helt sikkert et relevant kursus for dig.

Vi har p.t. over 20 online kurser udarbejdet af Danmarks absolut førende eksperter i online markedsføring – og vi har masser af nye kurser på vej (som du naturligvis også får fri adgang til).

Vores mission

Mens den teknologiske udvikling buldrer afsted, efteruddanner de fleste virksomheder stadig deres medarbejdere på samme måde som for ti år siden: Ved at sende dem på fysiske dagskurser der udbydes én bestemt dato – og oftest kun i København og Århus.

Netop det at hive en hel dag eller to ud af kalenderen er en af de største oplevede barrierer for at tage på kursus. Dét vil vi lave om på, for vi mener ikke, at man længere behøver at sidde i et konferencelokale fra kl. 9 til 16 for at få nye kompetencer.

Vores mission er at bidrage til at løfte det danske erhvervslivs konkurrenceevne ved at gøre det nemmere og billigere for virksomheder at efteruddanne deres medarbejdere. Vi danskere vælger allerede i stor udstrækning at få vores underholdning, tv, nyheder og meget mere ”on demand” via nettet, fordi det er fleksibelt og nemt. Det samme skal gælde måden, som vi får viden og nye kompetencer.

Derfor har vi lanceret GoLearn – platformen med de bedste danske online kurser i digital markedsføring.

“Med et online kursus kan medarbejderne selv sætte tempoet og lære, når det passer dem.”

GoLearn.dk

Vores historie

I begyndelsen af 2017 ansatte vi en kommunikationsmedarbejder i vores tidligere virksomhed og ville gerne tilbyde hende et kursus i søgemaskineoptimering som en del af hendes oplæring. Ret hurtigt konstaterede vi dog, at der var alt for lang tid til det næste fysiske kursus, nemlig mere end 4 uger! Det var dyrebar ventetid, for vores medarbejder skulle bruge den nyeste viden straks.

For at spare tid gik vi i stedet ivrigt på jagt efter et dansk online kursus om emnet, og måtte også denne gang opgive, da vi til vores store overraskelse fandt hele 50(!) udbydere af fysiske kurser, men ikke ét eneste dansk online kursus om emnet.

Vi så et hul i markedet og blev enige om, at vi næppe kunne være den eneste virksomhed i Danmark, der manglede adgang til danske online kurser i digital markedsføring – det blev kimen til GoLearn.