Vi er Golearn.dk

Erhvervslivets nye efteruddannelsesplatform

Hvad er GoLearn?

GoLearn er en ny platform, der tilbyder online kurser inden for digital markedsføring. Vi lancerede d. 5 september 2017 med mere end 25 kurser udarbejdet af Danmarks førende eksperter i online markedsføring. Der kommer løbende nye videokurser til og allerede i 2018 udvider vi til kurser inden for kommunikation, ledelse og salg.

Alle kurser er udarbejdet efter en didaktisk læringsmodel, som er baseret på den nyeste research om læring på internettet. Modellen er lavet i samarbejde med tidligere leder af ‘Det Nationale Videncenter for E-læring’, Lise Steinmüller. Kursusindhold, platform og den afsluttende certificering er således skræddersyet til at sikre kvalitetslæring online.

Med et online kursus på GoLearn.dk kan medarbejderne selv sætte tempoet for deres læring og få adgang præcis, når det passer. På den måde undgår man både spildtid og transport og kan dertil frit vælge at se netop de dele af kurset, der er mest relevante. Det sikrer mere og bedre læring. Samtidig er det væsentligt billigere for arbejdsgiveren end et fysisk kursus.

Et abonnement på GoLearn koster 4.950,- ex moms om året. Én medarbejder får således ubegrænset adgang til alle online kurser for samme pris, som man tidligere skulle betale for blot et enkelt dagskursus.

Vores mission

Mens den teknologiske udvikling buldrer afsted, efteruddanner de fleste virksomheder stadig deres medarbejdere på samme måde som for ti år siden: Ved at sende dem på fysiske dagskurser der udbydes én bestemt dato – og oftest kun i København og Århus.

Netop det at hive en hel dag eller to ud af kalenderen er en af de største oplevede barrierer for at tage på kursus. Dét vil vi lave om på, for vi mener ikke, at man længere behøver at sidde i et konferencelokale fra kl. 9 til 16 for at få nye kompetencer.

Vores mission er at bidrage til at løfte det danske erhvervslivs konkurrenceevne ved at gøre det nemmere og billigere for virksomheder at efteruddanne deres medarbejdere. Vi danskere vælger allerede i stor udstrækning at få vores underholdning, tv, nyheder og meget mere ”on demand” via nettet, fordi det er fleksibelt og nemt. Det samme skal gælde måden, som vi får viden og nye kompetencer.

Derfor har vi lanceret GoLearn – platformen med de bedste danske online kurser i digital markedsføring.

“Med et online kursus kan medarbejderne selv sætte tempoet og lære, når det passer dem.”

GoLearn.dk

Vores historie

I begyndelsen af 2017 ansatte vi en kommunikationsmedarbejder i vores tidligere virksomhed og ville gerne tilbyde hende et kursus i søgemaskineoptimering som en del af hendes oplæring. Ret hurtigt konstaterede vi dog, at der var alt for lang tid til det næste fysiske kursus, nemlig mere end 4 uger! Det var dyrebar ventetid, for vores medarbejder skulle bruge den nyeste viden straks.

For at spare tid gik vi i stedet ivrigt på jagt efter et dansk online kursus om emnet, og måtte også denne gang opgive, da vi til vores store overraskelse fandt hele 50(!) udbydere af fysiske kurser, men ikke ét eneste dansk online kursus om emnet.

Vi så et hul i markedet og blev enige om, at vi næppe kunne være den eneste virksomhed i Danmark, der manglede adgang til danske online kurser i digital markedsføring – det blev kimen til GoLearn.

Mød teamet

TUE protræt

Tue Lindblad

Co-founder
ROLF

Rolf Pedersen

Co-founder
Niklas kopi

Niklas Agerbech

Projektleder
Lars Koudal

Lars Koudal

Programmør
Katinka

Katinka Sverker

Kundeservice